Alla inlägg den 13 januari 2020

Av Niclas Bernhardsson - 13 januari 2020 22:00

Måndag och i skolan så var det fokus på att komma ikapp med de ämnen vi låg efter i och nu var det kemi. Vi jobbade lite i ett gammalt arbetshäfte och fördelen med det är ju att man vet att de troligtvis inte jobbat med just det. Samma sak med svenska, jag har förstått att de gärna jobbar på i häften så då är det bara att ta vara på det. Iaf emellanåt. Väl hemma så var det mat och sen en promenad till Safiren då det var core på schemat. Och som vanligt var det full fart men jag valde att börja lite lugnare, egentligen bara med tanke på min ömma rygg. Det har liksom blivit som ett sendrag i ryggen och det verkar som smärtan flyttar sig. Men när jag blivit varm så kan jag iaf träna och så även nu. Det var någon övning jag inte klarade av dock. Men bra pass och jag tror att Puff lagt in lite nya övningar. Efter ett tag så kändes det iaf rejält i magen. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards