Alla inlägg den 14 januari 2020

Av Niclas Bernhardsson - 14 januari 2020 22:00

Tisdag och en bra dag på skolan. Jag lät kollegan ta hand om det mesta då det mestadels var hennes lektioner och det var skönt och lite intressant. Väl hemma så var det lite mat och sen bort till träningen och idag stod det "Olgor" på schemat. Tufft pass och det är även tufft att förklara men alla gjorde det så himla bra. Först var det nybörjargruppen och Ullis var lite orolig att det var lite "overkill" att köra det även för dem men det gick bra. Sen kom huvudgruppen och som tur var så var det många som kört Olgor förut och det märktes då de flesta körde dem exemplariskt. Några öppnade dock lite för hårt och det blir ju som en klubba efter ett tag. Själv så försökte jag öppna smart men märkte att jag hade några jag borde varit jämna med bakom mig. Och med det sagt så öppnade även jag lite för hårt och det fick även jag sota för. Och jag märkte även att min rygg inte klarade av det utan jag fick som små spasmer och jag fick helt enkelt bryta efter en tuff Olga och sen blev det jogg resten. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards