Alla inlägg den 17 januari 2020

Av Niclas Bernhardsson - 17 januari 2020 21:30

Fredag och vi avslutade sedvanligt med lite gofika i klassrummet. Jag stötte redan på morgonen på Tvilling-Felan, som hade bakat. Fast det visade sig senare att det snarare var mamman som stod för bakandet men det är ändå ett trevligt inslag och många elever tar sig tid och försöker att baka eller gör iaf en hel del själva. Hursomhelst så var det en bra skoldag med ett undantag men det löste sig till slut. Väl hemma så var det snart dags för mig och Ullis och snart var vi på plats på Safiren. Men nu var det visst inte Piff som skulle hålla i passet utan det var tuffe Elin. Hon kör rätt hårt och jag var lite orolig för min ömma rygg men de mesta övningarna gick bra och pulsen var hög. Riktigt kul pass och man triggade varandra. Jag körde dock kontrollerat men är nöjd med passet och insatsen. 

Efter passet så var det simning som hjälpte och vi hade hyfsat tur med antalet simmande. Jag höll igen lite och siktade på att få ett bra flyt i själva simningen och det kändes rätt bra. En kilometer räckte och det är skönt att få igång lite kontinuitet i träningen. Efter simningen så gick Ullis och jag till varmpoolen och jag försökte träna lite på att volta i vattnet men det är ju stört omöjligt. Iaf för mig. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards