Alla inlägg den 18 januari 2020

Av Niclas Bernhardsson - 18 januari 2020 21:45

Lördag och det var mycket rolig sport på teve men efter ett tag var Ullis sugen på att åka lite bil och varför inte göra slut på ett presentkort från Gnesta kommun. Sagt och gjort. 250 kronor i julklapp kan ju vara trevligt att sätta sprätt på och vi styrde bilen mot Gnesta och efter lite velande så satt vi snart på Gustafsvik och åt räksmörgås och drack lite kaffe. Det var riktigt gott och jag hälsade på en gammal trevlig kollega. Sen hem och jag fick för mig att städa lite i butiken och sen, mot kvällen var jag också sugen på att träna. Ullis var också sugen men kände sig lite hängig och avböjde. Men jag tänkte rulla en timme och efter en liten stund så ser jag att det är group ride på gång och varför inte hänga på. De flesta jag såg var tuffa tävlingar men när jag såg ett återhämtningspass, som Herd, höll i så joinade jag. Jag hann precis och snart var vi igång och det var jättelugnt. Fokus låg på att hålla mig nära ledaren och det var nog smart då det var så lågt tempo och det var alldeles för lätt att köra på lite för hårt. Jag körde hårt vid två spurter och lyckades visst trycka över 700 watt på den första och det var rekord. Jag är dock inte helt säker på att jag verkligen tryckte allt jag hade och det kan ha varit en glädjemätning. För övrigt var det flera rekord och alla var så snälla och trots att min egen Companion-app strulade för jämnan så fick jag rekord i antal likes. Det kändes, trots att det är lite ytligt, rätt bra och man får vara glad för det lilla! :-)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards