Alla inlägg den 20 januari 2020

Av Niclas Bernhardsson - 20 januari 2020 22:00

Måndag och dags för en ny skolvecka. En bra dag men många elever var borta och det ställer alltid till det lite grand. Iofs är det eget ansvar att komma ikapp men vis av erfarenhet så vet jag att det inte så ofta sker. Så det blev lite mer diskussioner, än vanligt, och en del fördjupning. Men en bra dag och efter skolan så var det som vanligt gruppträning, på Safiren, som gällde och med Puff som ledare. Jag har börjat få problem med kroppen som så det var tveksamt om jag ens skulle kunna köra passet men jag lyckades halta mig till gymmet och sen smetade jag på ett kraftigt linement och försökte få igång benet. Sitter jag ihop så är det nästan så jag inte ens får benet rakt på någon timme. Men jag kunde vara med på nästan allt men pulsen visar en superlåg puls och snittet var så lågt som 83. Men det ser ut som en pulskurva skall göra så frågan är om jag körde väldigt lätt. Det kändes iaf rätt lätt och passet var ju ganska koncentrerat till specifika muskelgrupper. Sen hem och jag fortsatte läsa "Stalker". 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards