Alla inlägg den 22 januari 2020

Av Niclas Bernhardsson - 22 januari 2020 21:45

Onsdag och det blev lite pyssel att få ihop morgondagen, då jag skulle iväg på kurs. Det blev relativt sent bestämt men jag tyckte det verkade viktigt. Det handlade om att få en utbildning på NTA-lådor och kursen skulle vara en heldag i Södertälje Stadshus. Så snabba bud och som tur var så var kollegan villigt att ta över hela dagen. Pust! Och efter skola och möte så var det snabbt hem och efter lite mat så väntade core-träning med Carina som ledare. Hon är alltid bra och så även nu. Men jag kände mig lite lätt medtagen och det var jag rätt rejält några timmar efter gårdagens intervallpass. Som om det var jobbigt att andas. Men lite lugnt kunde jag nog köra, tänkte jag. Med facit i hand så skulle jag ställt in direkt för det var nog här det började eskalera. Bara jag satt i typ tio minuter så kunde jag inte räta ut benet så jag haltade bort till Safiren och försökte bli varm. Det gick rätt bra att köra passet men återigen så var haltandet där och lite lätt tryck i bröstet. Det är mest i vänster knäveck det känns. Rejält hostigt då jag försökte sova. Hmm, skulle det ens bli någon kurs imorgon...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards