Alla inlägg den 7 augusti 2020

Av Niclas Bernhardsson - 7 augusti 2020 23:15

Fredag och Ullis och Gisela skulle köra en halv IM och det var Powerwoman som arrangerade ett virituellt lopp och det är visst det nya så här i Corona-tider. Bägge hade peppat upp sig rejält så motivationen var det inget fel på och jag hade lovat att serva lite. Men det skulle bli roligt. Det började med simning och de hade tänkt börja 07.00 men det blev nog 20 över. En magisk morgon och jag lovade att lägga ut lite på sociala medier så samtidigt som jag drack mitt kaffe så försökte jag uppdatera lite. Så nu är jag säkert också en sådan där jobbig typ som har sjuttioelva händelser som man bara swipar förbi! 😂 Men då missade ni något för Ullis och Gisslan fixade simningen galant och efter ett lugnt ombyte så drog de iväg på cyklarna och de såg båda helt oberörda ut. Sen tog jag hojen och servade lite i Tystberga och sen kollade jag även en gång til men det behövdes inte och jag åkte hem istället. Sen snabbt ombyte till löpning och så fort som de dragit iväg så började vi hemma förbereda för deras målgång med ballonger, tilltugg och musik. Jag var dock snart tvungen att åka igen och nästa gång jag såg dem så hade Ullis börjat då värmeslag! :-0 Så efter lite vatten blev det snabbt hem igen och jag fyllde på med vatten och kylklampar. Det hjälpte för stunden och vi bestämde att jag skulle möta upp vid Ica-Trossen 

med cola iställe.

Men värmen tog hårt och både Ullis och Gisslan fick slita men framföra Ullis som led svårt. Usch! Det var svårt att veta hur mycket man skulle peppa för nu var var det inte så långt kvar. Men de klarade det och snart kom de i mål och vi firade dem ordentligt 

 

Mot kvällen sen passade jag på att köra lite zwift - nice!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards