Alla inlägg den 18 augusti 2020

Av Niclas Bernhardsson - 18 augusti 2020 23:00

Så var det tisdag och jag skulle hålla i en idrottsaktivitet idag och lite tokigt var det att jag hade en elevgrupp kvar på min aktivitet från gårdagen. Det skulle bli rätt stressigt men konstigt nog så fungerade min forcering och den klassen var väldigt hjälpsam. Nice! Sen full fart med lite brännboll och nu fick jag ett litet hum om hur eleverna var. Och sen berättade min kollega, O, vilka som var våra respektive mentorselever. Det kändes lite konstigt då jag knappt sett min egen klass men jag fick ju å andra sidan träffa alla andra elever som jag skulle ha. 

Efter skoldagen så var det då dags för att bege sig hemåt och nu var det dags att förbereda sig för klubbträningen och idag var det lite nypremiär för våran nybörjarträning. Det skulle bli roligt! Och det kom väl 4-5 nya iaf och jag hoppas att alla tyckte det var kul och vill börja springa med oss. Själv så lossade min tejpning rätt fort så jag fick springa otejpad men fick iaf ihop 10,36 km. Det är helt okej och jag kunde trycka på rätt bra. Men det var ändå så det svishade till när man blev varvad så alltså inget satt skriva hem om. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards