Alla inlägg den 20 augusti 2020

Av Niclas Bernhardsson - 20 augusti 2020 22:15

En rätt så mastig dag som började med att jag hoppade in för en annan och tog hand om en nia. Jag hade ingen lektionsplanering så jag körde faktiskt rätt hårt med dem på Cross Fit-banan som jag lagt upp. Sen var det första gången med några nya klasser och det var kul men samtidigt så känner man att alla inte riktigt var på banan, typ omotiverade. Hursomhelst så gick det rätt bra på skolan och hemma laddade vi för löpträning. Jag körde ju hyfsat hårt i tisdags och stenhårt igår så tanken var väl att jogga idag. Men Ullis och Putte körde på rätt bra så jag blev också lite taggad. Tyvärr så funkar inte löpningen lika bra som i höstas och jag kom lite bakom. Lite tråkigt men de sprang också bra. Sen var jag riktigt slut och jag kortade av sista varvet och bara joggade och det blev en knapp mil idag. Sen fastnade jag lite i soffan, på altanen. Och idag bestämde jag mig för att försöka klara av kandidatkursen i svenska språk. Risken är att jag inte ens hinner få böckerna i tid och man kan ju inte mer än misslyckas... Eller? :-)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards