Alla inlägg den 28 augusti 2020

Av Niclas Bernhardsson - 28 augusti 2020 22:00

Fredag och det gick riktigt bra i skolan. Och vilka fina prestationer! Man blev glad i hela kroppen och jag gick ut ur skolan med ett stort leende, riktigt nice! Sen hem och Ullis ville åka till Stenersborg, i Björnlunda, för en sista glass. Och varför inte. Själv var jag sjukt sugen på kaffe så jag undrade om hon kunde slå på två koppar tills jag kom hem. Väl hemma så passade jag på att duscha av mig för jag är ju lite aktiv själv på idrotten. Och igår höll jag förresten på att svimma då jag lite väl ouppvärmd skulle visa en sprintövning. Det började svartna alltmer och det slutade med att jag blev tyst, vände mig om och försökte gå obekymrat bort ifrån eleverna då jag ändå skulle förpassa mig till mållinjen. Jag vet inte om de märkte något men där fick jag mig en läxa. Spring inte i nästintill maxfart ouppvärmd! :-0 

Men iaf. Ullis och jag åkte till Björnlunda och de hade visst en önskevecka. Och jag kunde inte välja så jag valde alla smaker och det gjorde jag rätt i. Det var gudomligt och jag försökte njuta av varje liten slev. Mmmm... Efter det så ville Ullis till Nyköping och framförallt Mio och varför inte. Så det blev en sväng dit och vi passade på att kolla in gymmet som ligger i Påljungs-hage - Elixir. Stort  och fräscht. Sen hem och vi avslutade kvällen med en ren filmkväll och alla i familjen var med, kul! 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards