Alla inlägg den 1 september 2020

Av Niclas Bernhardsson - 1 september 2020 22:30

Tisdag och eftersom jag inte riktigt kommer ihåg hur själva jobbdagen var så återger jag träningen istället. Vi har ju blivit bortskämda med att alltid ha tur med vädret och så var det även idag. Först var det nybörjarträningen och det var 5-6 stycken och jag och Ullis hjälptes åt och idag var det lite tuffare men det verkade uppskattat. De körde 2x3x1 min med 1 minuts ståvila. Och jag sprang och peppade och det var riktigt kul! Sen var det huvudgruppen och Ullis verkade riktigt taggad. Jag stannade dock kvar lite och hjälpte nybörjargruppen så jag missade en hel intervall och lite på andra. Sen var det full fart och snart var jag på något sätt i fas med Ullis grupp. Hon körde tillsammans med Gisslan och Yoga-Carina. Bra tryck men emellanåt så kändes det som jag kunde gå upp och hjälpa lite men snart gjorde min sämre form sig påmind och jag fick börja kämpa rejält och hela tiden se till att få den kortaste vägen in mot sargen. Men de tre tjejerna tuffade på och jag fick börja kämpa. Det verkade alla göra förresten. Sen var det igång igen och Ullis drog iväg som ett spjut i början på alla intervaller. Pust! Och när nästan allt var klart och det bara var en intervall kvar så går luften ur mig under den sista minuten. Allt bara försvann och jag stannade. Riktigt tufft och jag är så imponerad av Ullis som går framåt som en ångvält nu. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards