Alla inlägg den 8 september 2020

Av Niclas Bernhardsson - 8 september 2020 23:00

Tisdag och jag försökte hinna med lite innan skolan började. Det blev en hel del bloggande men även lite jobb på Enklaresport. Sen till jobbet och endast två lektioner men sen möte på det. 

På kvällen var det klubbträning och det var löpskolningsspecial med nybörjargruppen och härliga intervaller med huvudgruppen. Ullis var stark som vanligt och jag bestämde mig för att inte gå om och trycka då jag visste att jag nog skulle få äta upp det sen. Kryddat med mjölksyra. Jag bestämmer mig dock för att "bara" köra tre set så när sista intervallen startar på det tredje setet så säger jag till att jag försöker trycka då det är min sista intervall. Jag kör på och värsta klubban kommer och jag får stappla mig fram på slutet och precis när jag skall blåsa av så kommer Ullis mitt sitt gäng som värsta tåget. Men friskt vågat hälften vunnet heter det ju... Ullis kör däremot medvetet hårt nu då hon skall operera ögonen på fredag och sen blir det förstås vila. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards