Alla inlägg den 29 september 2020

Av Niclas Bernhardsson - 29 september 2020 23:00

Tisdag och datumet var den 29 september och det har alltid betytt min födelsedag. Men 49 år är inte jämnt men det är ändå så att man backar tillbaka och undrar vad som hände. Vad fort det gick men det brukar det å andra sidan göra då man har roligt och är det på det viset så får man köpa det. Och vad kul att bli uppmärksammad och det var från alla möjliga håll. Givetvis från familjen och de hade ju firat mig tidigare med fina presenter och gofika! :-) Och på jobbet så blev det både en massa grattis och till och med skönsång. Det var som vanligt orientering och jag åkte en massa inlines för att kolla hur det gick och sen på kvällen så väntade klubbträning och man blir taggad med nya medlemmar. Idag var det progressiv löpning på schemat och det var premiär på klubbträningen och dessutom på nybörjargruppen. Jag tänkte att man kunde köra det som så att man började lugnt och ökade och det under 300 meter. Det gick jäkligt bra och vi upprepade det tre gånger. Det kändes som det blev lyckat och man kunde verkligen utnyttja de tekniker man tränat på tidigare på passet. Sen kom huvudgruppen och jag kände mig lite sliten och trött och tänkte faktiskt bara köra löpskolningen med dem. Jag fyllde ju faktiskt år! :-) Men mitt i allt så stannar huvudgruppen och sjunger för mig. Det kunde jag inte tillåta att de skulle stanna för mig skull så jag joggade med istället. Trevligt och sen blev det löpskolningen och vi tackade för oss. Alltså jag och Ullis. Sen hem för lite mys och summa summarum var det en trevlig födelsedag. :-)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards