Alla inlägg den 7 oktober 2020

Av Niclas Bernhardsson - 7 oktober 2020 23:00

Onsdag och det skulle innebära sista chansen att träning inför orienteringsredovisningen på skolan. Men då inte alla klasser skulle få samma chans så lät jag det vara lite frivilligt men den första klassen tog verkligen chansen och det var inte så många kvar inne i hallen. Typ 5 stycken så jag hoppade in och körde först en styrketräningsrunda alá stationsträning och sen var det Harry Potter för hela slanten tills de andra kom tillbaka. Sen var det samma sak med nästa klasser och nu steg antalet som ville vara inne och leka. Sen fick jag vänta lite på sista eleverna och nu var det visst idrottslärarmöte och jag skulle bli försenad. Att ha orientering kan absolut ställa till det. Men jag kommer iväg och är nu säkert 10-15 minuter sen och sen kommer jag inte in. Hmm, jag försöker ringa expeditionen men det slutar med att jag får ringa en kompis som jobbar på skolan och får då instruktioner. När jag kommer in så ser jag att kollegan kommer och väntar in henne. Men inte heller hon vet vart man skall så vi får fråga oss fram. Till slut kommer vi fram och ber om ursäkt att vi är sena. Mötet går bra men jag känner att jag är så trött och håller nog på att blunda till ibland. 

Väl hemma så blir det träningsfritt och vi ser lite på teve istället. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards