Alla inlägg den 23 oktober 2020

Av Niclas Bernhardsson - 23 oktober 2020 23:00

Fredag och det blev en hel del fritt val på lektionerna då höstlovet stod och knackade på och det blev många roliga matcher i Harry Potter men även en hel del badminton och det var så kul! Jag utmanade också en elev på att fjonga upp en kon i luften och få den att snurra och landa på huvudet. Hon hade så skön känsla och var så nära direkt så jag peppade henne att fortsätta och på typ sjätte försöket så satt den på huvudet till allmänt jubel! :-) Klart svårare än det ser ut, bra skills helt enkelt. Sen efter jobbet så hade Ullis lyckas att få tag på lite hyllinsatser som jag skulle hämta men jag var lite orolig om jag skulle få in allt i bilen och jag märker dessutom att det är lite skräp i min gamla Volvo. När jag kommer fram så ringer dock Ullis för hon är kvar i Trosa och har kört ett pass på Skrotnissarna. Hon tänkte om jag inte fick plats med allt i bilen och det var bra tänkt. Vi åker in med bilen och kvinnan som faktiskt skänker bort de fina insatserna var imponerad att vi hittade för det var inte så många som gjorde det. Jag förklarade att vi bara kollade på tavlan vid infarten men det kanske det var många som glömde. Det lät som det var en ständig trafik. Det såg riktigt bra ut och vi frågade om hon verkligen inte skulle ha något för insatserna men vi fick inte betala. Allt svaldes bra i den större bilen och sen åkte vi hem och lastade av allt. Snabbt byte av byxor för nu skulle vi hämta Tim för vidare avfärd mot Stockholm då Tim och jag skulle hämta våra nya mobiler. Jag är nog egentligen ingen som måste ha nya saker men just med mobiler så har det nog varit så på slutet. Och det har nästan varit iPhone för hela slanten på slutet. Dock så gjorde jag en avstickare med Samsung för typ två år sedan men gick sedan tillbaka till iPhone och nu är det just det som gäller. Det första man reagerade på var att paketet var rätt tunnt men nu ingår ju ingen laddare heller. Jag tycker det är ett smart koncept för laddare har ju de flesta innan men det är klart att man kanske inte fångar några nya iPhone-användare. På kvällen så startade jag förstås upp mobilen och allt ser bra ut. Mobilen ligger bra i handen men nu blir det nog att leta lite bra fodral till mobilen och Tim hade visst koll på vad som gällde. Ullis och jag tittade sedan på Sveriges starkaste familj och det var ett kul koncept som det dock inte skrivits så mycket om. Det var så roligt så vi tittade på två avsnitt direkt. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards