Alla inlägg den 9 november 2020

Av Niclas Bernhardsson - 9 november 2020 23:15

I från Welis messade rätt tidigt och eftersom jag ändå var vaken och lite förberedd så var det bara att försöka studsa upp. Det var återigen vikarie för fina klass 6 och de är rätt få och behöver man inte planera lektionerna så är det förstås inte så ansträngande. På vägen dit så ringer min skola men jag får tyvärr tacka nej då jag inte kan klona mig. Jag hejar på några gamla kollegor och läser på mig vad jag skall göra. Bara att hoppas att det inte är något allvarligt med den som jag vikarierar för. Lektionerna gick bra och jag passade på att göra en Kahoot då de läste och jobbade. Så innan lunchen så körde vi den. Sen lunch och dags att åka hemåt. Väl hemma så går timmarna och Ullis ser till att det blir lite träning. Vi kör zwift och jag försöker trycka på då det är sprintar. Så det blir några pb men på den sista så orkar jag inte och jag känner att jag är helt slut. Det blev bara en halvtimme men skönt att röra på sig. Imorgon väntar Tomtaklint igen. Sämre kan man ha det! :-)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards