Alla inlägg den 20 november 2020

Av Niclas Bernhardsson - 20 november 2020 21:30

Fredag och eftersom Ullis skulle operera sitt andra öga så tog jag ledigt hela dagen och följde förstås med. Vi åkte i bra tid och det var nog bra för lite trafik var det allt. Vi kommer fram så att jag får släppa av henne och själv åka och parkera så att det inte skulle bli för bråttom. Sen går jag runt lite i affärer och väntar in att hon skall bli klar. Det tar väl ungefär en och en halv timme och jag lyckades hitta en mobilhållare till bilen. Tyvärr inte riktigt den jag ville ha men nya mobilen hade visst inte magneterna på samma ställe som tidigare. Så den blev en sådan som trycker ihop mobilen istället. Sen ringer Ullis och vi möter upp. Vi kikar in på vårat favoritfik och kollar om det är något corona-tänk där inne och det känns safe. Vi beställer och fikar lite och sen tar vi en liten sväng på några affärer innan vi åker hemåt. Operationen har gått bra men pupillen är ju megastor och det ser lite knasigt ut. Men alltså helt normalt i början. Det måste vara en häftig känsla att kunna se riktigt bra igen. 

Väl hemma så cyklar jag lite på kvällen och hinner dessutom spela Primetime och vinna. Alltid en skön känsla men det var typ 3,5 kronor. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards