Alla inlägg den 30 november 2020

Av Niclas Bernhardsson - 30 november 2020 23:00

Måndag och första dagen på en ny rutin på måndagar. Jag skall "hänga" med klassen som typ en vuxen vän. Det kan säkert tyckas lite konstigt för en del men det är en trygghet för klassen att jag är med hela dagen och jag är superglad för den här chansen. Klassen hade dock sovmorgon så jag hann fixa lite andra saker innan de kom. Sen var det då dags och det gick rätt fort innan jag smält in och med facit i hand var det perfekt. Det kändes också bra att alltid veta vad man skall göra på måndagar. Jag messade och tackade Welis så mycket så kunde vi höras efter nyåret om det såg annorlunda ut då. På kvällen var det tänkt att Ullis och jag skulle träna men monsterpasset igår kändes i benen så träningen fick bero. Det blev lite teve istället och förstås Biggest Looser. Nu börjar det närma sig vilka som skall med till finalen. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards