Alla inlägg den 12 januari 2021

Av Niclas Bernhardsson - 12 januari 2021 23:00

Nej! Vaknar upp och har ont i huvudet. Jag försöker slappna av så mycket jag kan och hoppas att huvudvärken är en kombination av all information och att glasögonen trycker. Det släpper dock inte så jag blir lite orolig och när ungarna kommer hem försöker jag ha lite distans. Jag fortsätter iaf att lära mig alla finesserna och är med på alla möten. Sen mot kvällen så känner jag att jag måste testa att träna för att se vad jag har fått. Sagt och gjort! Jag kopplar upp mig på zwift och drar igång. Huvudvärken sitter dock i men när jag har har klarat av en supertuff bana med prick 500 höjdmeter så känns det safe men jag måste förstås invänta och se vart det tar vägen. På kvällen var det Sverige mot Norge och det var riktigt roligt. Men får man verkligen hålla händerna på benen då man kör jägarvila? Hursomhelst så var det ändå sjukt imponerande att stå i över 30 minuter. Jag skulle nog bara orka i typ 3-4 minuter max. Dock har jag aldrig förstått den övningen men den är ju kul att ha med i sådana här tävlingar och utförsåkare kan säkert med fördel träna på den. Min filosofi är dock att ur träningssynpunkt köra den lite mer dynamiskt. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards