Alla inlägg den 22 januari 2021

Av Niclas Bernhardsson - 22 januari 2021 23:00

Fredag och jag var ovanligt seg på morgonen. Men det var snart lektion och jag kämpade mig upp och drog i mig ett par koppar kaffe och tog mig lite att äta. Sen var det full fart och jag peppade och blev även peppad! Riktigt kul och jag kunde även se på en löparapplikation hur det hade fått för många elever som var ute. Riktigt sporrande och jag hoppas de tycker det själva. Sen kom Ullis hem och jag avslutade snart sista lektionen och sen åkte jag och Ullis till Trosa för en gofika på Tre små rum. Det blev två semlor som vi delade på då det var olika smak på dem. Tyvärr tog vi inte de små så på slutet blir man nästan äcklad. Dock gott men nästa gång får det bli små. Sen iväg och hämtade en släpkärra som vi har fått låna för vi skulle köpa lite skivor till bygget i källaren. Det gick smidigt och snart var vi på väg hem och jag kunde förstås inte hålla mig utan ville börja direkt. På med pannlampa och ut med förlängningssladdar och maskiner och börja arbeta. Jag hade mätt ordentligt och nu var det bara att hålla tummarna att jag inte slarvat. Nya sticksågen fungerade kanon men det var bökigt att inte ha ett bra bord att använda. Men jag sågade på och snart var det dags att bära in hela åbäket. Det passade perfekt och bara att skruva fast. Sen tittade vi lite på Talang och vad grymma många var.

  


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards