Alla inlägg den 26 januari 2021

Av Niclas Bernhardsson - 26 januari 2021 23:00

Tisdag och jag hade sovmorgon och det gjorde nog att jag drog mig lite extra. Men sen blev det ordentlig fart och jag började att spackla på ett hörn och det gick rätt bra. Samtidigt passade jag på att spackla igen några hål som uppstod då jag monterade bort en stor träbit som använts som hängare eller stöd för krokar egentligen. Det var grymt monterat och fastgjutet så jag fick använda en hel del våld igår istället för att borra upp halva väggen. Men lite borrning och sen storsläggan så hade jag krökt gängstången så den doldes i väggen. Lite spackel på det och sen igen efter att spacklet sjunkit in. Det blev riktigt bra. Sen hade klockan gått så det var hög tid att ta emot eleverna för fjärrundervisning och jag körde samma upplägg som sist. Idag var det visst halt för några gick runt och halkade så det måste jag varna för imorgon. Lite mat mellan lektionerna och sen var det möte. Sen hann jag fixa lite med Enklaresport men jag hann inte posta idag utan det fick bli på kvällen. Återigen var det beställningar på halkbroddar och jag säljer typ minst ett par om dagen. Sen ett vallaställ och både broddarna och vallaställen är bra beställningar. Enkelt att skicka och administrera. Me like! 

Sen kom Ullis hem och vi käkade lite och idag var det visst lite att titta på också. Vi började med att avsnitt av Lyckoviken och sedan hade jag tänkt att träna men det var segt och vi fortsatte sedan med Landskampen, Sverige vs. Norge. Skön och avslappnat men lite smågnagigt att jag inte tränade. Men mysigt i soffan och sånt får inte underskattas! :-)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards