Alla inlägg den 19 februari 2021

Av Niclas Bernhardsson - 19 februari 2021 23:00

Fredag och idag var det enbart meet så jag hade en ovanligt lugn morgon men jag måste förstås komma igång så man är lite skärpt och peppande. Det var lite blandat med teori för två klasser och en var det enbart pulshöjande aktivitet som gällde. Sen var det helg och det brukar vara livsfarligt då man slappnar av och det gick inte länge förrän jag känner att det drar lite överallt i kroppen. På jobbet hade ju en kollega drabbats av nackspärr och jag kände att det låg någonting på lut för mig med. Det rycker till lite i halsen och sen i ryggen. Bara lite smått och jag är själv övertygad om att det mesta hänger ihop för mig. Jag har ju, som många redan vet, lite problem med hälsan och jag drabbas lite oftare av allt möjligt. Rätt som det var så får jag värsta ryggskottet, det bara drar till. Det går lite i vågor men för det mesta så kan jag inte ens stå upp utan stöd. Sportlov och jag börjar med någon typ av ryggskott. Det känns även som det ibland drar vidare ned i höger baksida och ibland så känns det som själva problemområdet är mitt på gluteus maxmimus men ofta är det bara smärta i ländryggen. I skrivande stund har det gått några dagar och det är lättare att överblicka. Just då så var det bara akut smärta och mycket stillasittande med några akuta stretchningar då det spände för mycket. Det blev mest teve faktiskt. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards