Alla inlägg den 20 februari 2021

Av Niclas Bernhardsson - 20 februari 2021 23:00

Lördag och fastän fina Gabbe fyllde 11 år så var jag inte så sugen på att åka dit då jag knappt kunde stå upp. Men det är klart man måste ställa upp och blir det för jäkligt så får man tacka för sig lite tidigare. Men först kikade vi lite på damernas skidskyttestafett men det blev en tung start och varför de bänkat Brorsson är svårt att förstå och de ångrar sig säkert. Vi såg dock inte slutet men lyssnade på radion. Sen var vi framme hos det firande brorsbarnet. De hade fått en jäkla massa gosiga hundvalpar och det är klart man blir sugen men valpar kräver ju en hel del omsorg och det finns inte alltid tid till det. Sen började herrarnas stafett och jag känner ungefär samtidigt att jag liksom inte orkar mer. Väl hemma så hinner vi se slutet och vilken upphämtning av Sebastian, världsklass!

Kvällen avslutade med Melodifestivalen och jag tyckte det var rätt hög klass idag men Tusse var ju i en klass för sig. Angående Mustasch så hade jag nog trott att de skulle få mer stöd av lite fler medelålders, vita, kränkta män men skenet bedrog. Dock tyckte jag låten var tillräckligt bra för att nå andra chansen men bråka inte med karma! :-)

Sen lyckades vi jobba lite i källaren och det är tveksamt om det är ryggskott då man klarar av att foga i golvnivå. Men smärtan finns där och jag orkar typ bara några minuter. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards