Alla inlägg den 1 mars 2021

Av Niclas Bernhardsson - 1 mars 2021 23:00

Söndagen var inte mycket att skriva hem om, jag mådde riktigt dålig och blev nog lite orolig. Så det var en glad överaskning att jag mådde så mycket bättre då jag äntligen kom upp idag. När jag väl kom upp så drog jag iväg och köpte lite prylar på Woodys och sen satte jag igång och lade golv i källaren. Det gick superbra och när Ullis frågar om jag kan köpa lite på affären så svarar jag att det inte går då jag är mitt uppe i renoveringen. Jag hann även fixa lite med elen och drog lite nya rör. Jag slarvade lite med ikopplingen och fattade inte varför propparna gick hela tiden. Hmm, sen såg jag att jorden var felkopplad. Men det var lätt åtgärdat. Lite synd bara att jag mätte fel och fick slänga typ 10 meter elkabel. 

Efter maten så ville Ullis ut och gå och jag hängde på. Jag tänkte skriva förstås men det var så det kändes. Först gick vi till återvinningen och sen blev det ett promenad på några kilometer och jag blev förvånad att det kändes så lätt. Riktigt skönt och idag funkade kroppen igen och funderingarna kom igen om jag skall ringa och nu har jag bestämt mig. Klart jag skall ringa och ta upp vad jag funderar på.

Väl hemma så tittade vi lite på teve och det blev Superstars. Lite jobbigt att jag ännu inte gjort klart planeringen för skolan men det får jag ta imorgon bitti. Jag gjorde iaf klart träningsprogrammet för klubben och fixade även Månadens profil. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards