Alla inlägg den 3 mars 2021

Av Niclas Bernhardsson - 3 mars 2021 22:19

Onsdag och i två dagar har vi varit lite rädda för Corona då det börjat öka i kommunen. Själv åkte Tim på lite förkylning och det gjorde att både han och Felix var tvungna att göra Corona-test. Samtidigt var det ett utbrott på Ullis jobb så hon var också hemma och gjorde test. Det gjorde att jag själv var tvungen att jobba på distans och fastän vi var rätt säkra på att Tim åkt på en vanlig förkylning så blev man ju lite rädd. Men idag kom svaren på barnens tester och Ullis fick även åka och göra ett test och samtliga var negativa, skönt! Lite orolig var man men man kan ju aldrig veta. Så imorgon åker jag till skolan igen för åtminstone en lektion på plats. 

Hemmavid så har vi gått promenader och det har varit skönt. Jag har haft två bra dagar i följd och snart väntar hjärtingreppet. Jag riktigt längtar och nu får jag banne mig inte bli sjuk och speciellt inte i Corona. Idag så fogade jag även en del i källaren och det blir riktigt snyggt. Tyvärr så kommer det alltid lite fog på väggarna så det blir till att eftermåla en del. Men det gör inte så mycket då jag även fick besked att duschkabinen är försenad och det dröjer en vecka till. Så golvet lär härda bra. Sportmässigt så har det varit ett suveränt längd-VM och vad säger man om tjejerna? Asgrymma och även killarna vaknade till liv idag! Riktigt kul! Men lite oroväckande att intresset bland de yngre är så dåligt. Endast 10% av tittarna är under 40 år... 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards