Alla inlägg den 4 mars 2021

Av Niclas Bernhardsson - 4 mars 2021 23:00

Torsdag och det var en lektion på plats och en på meet. På plats så ville jag säkerhetsställa att eleverna börjar jobba hårt igen så det blev coronasäker men hård träning i stationer. Nu roterade man efter en viss tid men jag skall framöver även kolla så man kan vara kvar på sin station för att det skall bli ännu säkrare. Hursomhelst så var det bra prestationer och jag kände mig nöjd. Efter det fick de börja att träna på en dans igen. Se hemåt och jag hämtade Ullis och vi drog direkt till Nyköping då vi skulle lämna in bilen. Men innan det så kopplade jag upp mig på meet och hade en lektion. Som tur var så var det lugnt i tv-hörnan. Tjejerna skall köra stafett och det är ju världens chans på guld. Men jag får förstås fokusera på eleverna men hinner kika lite emellanåt. Det verkar som Sundling är hyfsat med men hon rycker inte som jag hade trott. Sen är jag fullt inne på meet men jag förstår ändå att det är något som strular för Kalla. Hmm, det här går ju inte riktigt som någon hade trott. När jag är klar med lektionen så tittar jag vidare på teven och det är ju en katastrof. Jisses! Och vallateamet som verkade ha sådan koll. Efter skidorna så går jag och Ullis en liten promenad och väntar sedan in att bilen skall bli klar. Efter att ha betalat så kollar vi om det är lugnt på några affärer och det är så stressande att vara på tårna hela tiden men det känns som om folk ser att man är Coronarädd och anpassar sig. Vi kollar i alla fall in lite mattor till nya badrummet i källaren men hittar inte riktigt någon. Ullis hittar dock lite attiraljer som gör så att det skall bli mysigt. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards