Alla inlägg den 8 mars 2021

Av Niclas Bernhardsson - 8 mars 2021 23:00

Det var en riktig seg morgon och jag låg och drog mig till lunch i sängen. Så irriterande när man vill gå upp men det händer liksom ingenting. Jag tror att klockan blev runt 13 när det blev fart på mig men när det väl blev fart så hände det mycket. Nu tog jag tag i Enklaresport, jag fixade med renoveringen och åkte ned och letade stora hålborrar men de var svindyra. Och det skiljde även en hel del i pris vilket irriterade mig. Sen behöver jag ingen värstingborr bara för ett enstaka hål. Hem igen och jag hann springa på affären och köpte lite mer potatis och snart var Ullis hemma. Hon hade blivit glad över min hyllning av henne, det är ju internationella kvinnodagen. :-) Vi fixade lite att äta och sedan fortsatte jag lite i källaren. Ullis tog en promenad och jag tvingade upp mig på cykeln för nu började min ork att ta slut. Jag hade väl tänkt att ta det lite lugnt och det gjorde jag. Initialt iaf... Snart låg jag med i relativt snabba klungor och jobbade först hårt för att hänga med men snart var det jag som var uppe och tog dragjobbet och det blev 17,6 km på 30 minuter blankt. Dvs över 35 km/h och det får ju anses vara lite snabbt. Det vet jag att det är för mig på Zwift. Utomhus har jag det lite lättare med min snabbare cykel men då brukar jag å andra sidan inte ligga i klungor. Här fick jag bra hjälp. 

Kvällen avslutades med att hela familjen såg på SOG. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards