Alla inlägg den 9 mars 2021

Av Niclas Bernhardsson - 9 mars 2021 23:00

Tisdag och det var en ovanligt trött morgon men snart hade jag kämpat mig upp och jag hade två lektioner på meet och sedan arbetslagsmöte. Efter det så kände jag att all ork rann ur mig men jag hade samtidigt sett att det fanns elsökare och ville ha en sådan. På jobbet så hade en kollega skämtat lite om att jag gillar el och så är det nog. Jag kan länge gå runt i elbutiker och kika så något är det som fascinerar och nu skulle jag dessutom ha en elsökare så jag kunde vara säker på var elen går då jag håller på och renoverar. Jag tänkte underlätta lite för elektrikern. När Ullis kom hem så åt vi lite snabbt och snart var vi iväg och det blev Claes Ohlson, där verkade det finnas bra och prisvärda modeller. När vi kommer fram så är det rätt bråttom och som vanligt så är det superlugnt, vi är på Kungens kurva. Jag väljer en modell och sedan går vi och betalar. Det är absolut ingen i kö så det går fort och sedan känner vi att det blev lite för lite mat och vi tar en liten burgare på vägen hem. Både Ullis och jag har läst om "Balkongfallet" och det kände båda att vi ville se. Det är ju helt sjukt och jag hade redan läst på rätt mycket. Men vi ville träna lite också så vi hoppar snabbt upp på cyklarna och jag väljer att köra väldigt lugnt och Ullis kör nog också rätt lugnt för hon är bara någon minut före mig då vi är klara. Det blir 17 km och jag tror jag höll på i 35 minuter. Dock med lite klungkörning. 

Sen duschar vi och gör oss iordning för teve och vi såg bägge programmen på en gång. Att hon överhuvudtaget överlevde är ju ett mirakel men det är ju tragiskt att förövaren är på fri fot. Där måste ju regeringen kunna sätta lite press på det andra landet, där han sitter och trycker. Eller trycker och trycker. Han levde som om inget hade hänt. Det är ju för jäkligt. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards