Alla inlägg den 11 mars 2021

Av Niclas Bernhardsson - 11 mars 2021 23:00

Torsdag och jag vaknade och var lite orolig över om vi hade internet då vi skulle byta leverantör idag. Och mycket riktigt så lös uppkopplingen med sin frånvar. Jag bestämmer mig för att snabbt åka till skolan för att koppla upp mig där. Det är rätt lugnt i personalrummet så jag tänker koppla upp mig där men precis innan jag skall börja så fylls det på med folk och jag rusar ut till gympasalen och hinner precis. Det går bra och efter den lektionen så jobbar jag på med Kahooten jag skall ha med min mentorsklass och går och äter. Sen har jag en lektion på plats innan jag har en lucka och kan finslipa det sista innan mentorstiden. Där går jag igenom lite med klassen och de får göra en enkät innan det är dags för min Kahoot och vinnaren får mitt eftertraktade (?) armband som jag lurade på några löpande Innebandyungdomar att man fick en stöt om man sprang med dålig teknik. 😂 Det var nog mitt mest lyckade skämt ever och jag glömmer aldrig suset då jag sade det. 
Sen hem och på vägen hem så smiter jag in på Woodys och köper tio kilo grovspackel samt tar med mig några spillbitar för att fylla igen hålet. Några av bitarna går in bra och jag borde kunna spackla igen det sista. Så jag skrider till verket och det verkar bli bra men det måste förstås spacklas igen då det alltid sjunker in. Resten av spacklet skall jag ha till en stor vägg som saknar puts, det är där oljetanken stod. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards