Alla inlägg den 12 mars 2021

Av Niclas Bernhardsson - 12 mars 2021 23:00

Fredag och den är efterlängtad. På jobbet så berättar jag om min kommande operation och jag känner mig lite, vad skall man säga?, lätt upprörd eller tagen. Jag har blivit uppringd av läkareb som skall operera mig och han vill erbjuda mig att vara med i en studie. Med lite distans till det hela så inser jag förstå att det inte är något att bli upprörd över men det handlade om att om stället, i hjärtat, som skickar ut extraslagen, skulle vara beläget på vänster sida så innebär det mer risker då man måste gå in via aortan och man kunde då ingå i en studie där man randomiseras för antingen operation eller medicinering. Jag blev då lite upprörd över att man skall "lottas". Det är för i helsicke mitt liv det handlar om. Hursomhelst så är det inget alternativ då jag ändå talat om att jag inte vill medicineras. 
Sen är det lekfullt och jag provar att flippa koner och efter jubel från eleverna så provar jag någr gånger och sätter alla fem jag testade. 
Sen slänger jag i mig mat och hoppar in i bilen för avslutande lektion på meet. 
Om jag inte missminner mig så tog jag och Ullis en promenad och sen blev det familjemys framför teven och jag spacklade igen det sista på ena sidan och målade sen. Det blev riktigt bra!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards