Alla inlägg den 13 mars 2021

Av Niclas Bernhardsson - 13 mars 2021 23:00

Lördag och jag var relativt tidigt uppe och renoverade. Ullis skulle springa och eventuellt bada efter så Tanjis skulle hämta en väska. Men jag var upptagen i källaren och hörde inte riktigt. Hmm, var det någon vid dörren? Tänk om hon ringt på och jag inte hört. Jag springer ut och samtidigt ser jag att Tanjis backar ut bilen och hon skall precis åka iväg då jag slänger mig fram på sidorutan. Jag tror jag halvt skrämde ihjäl henne och nu har jag sett hennes ansikte simulera bokstaven ö! 😮 Men dörren var visst öppen så hon tog väskan så allt var frid och fröjd. Dock lite läskigt att jag inte riktigt hörde. Jag lade klinkers på det som var kvar och det gick jäkligt bra. Därefter hann jag se lite på all sport innan jag fortsatte med att spackla hela väggen där oljetanken stått och det gick över förväntan. Sen gick jag på ytan med en torr, lite spretig, roller så det skulle likna en putsad källarvägg. Det blev nästan för bra så efter några timmar rollade jag igen för att ta ned topparna lite. -Du måste vara stolt, sade Ullis då hon kom hem. Jag tänkt inte så mycket på det då men när jag kom in utifrån, sas, så fick jag en helt annan känsla och var riktigt nöjd. 

Sen var det dags för Melodifestivalen och jag hann ta en dusch, resten av familjen hade fixat maten. Jag måste tillstå att startfältet nog var tidernas bästa och med tanke på Tusses överlägsenhet så ser det lovande ut. Personligen gillade jag Clara Klingenström bäst men ville inte att den skulle vinna. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards