Alla inlägg den 19 mars 2021

Av Niclas Bernhardsson - 19 mars 2021 23:00

Så var det fredag och de första två inledande lektionerna hölls på meet. Sen fort till skolan och jag hoppade över maten i skolan då det var lite bråttom och sen var det alltså dags för min egen mentorsklass. Där var det egen dansträning men jag hann även busa lite med eleverna och som vanligt så imponerade N stort på mig med sina skills. Men jag lyckades själv rätt bra, eller vad sägs om detta? 

https://www.instagram.com/p/CMmjCETMueL/

Sen hem och det kändes riktigt bra och nu är det rätt nära. Fyra arbetsdagar och det är verkligen hög tid för operation för jag känner att jag inte alltid orkar vara på topp och det skall ju varken familj eller elever stå ut med. Operationen kommer gå till så att de för in katetrar via ljumsken och sen vidare till hjärtat där man skall lokalisera stället som skickar ut extraslagen. Tyvärr verkar det vara på vänstra sidan och då måste man gå via aortan och det innebär förhöjd risk. Dessutom kan det betyda mer smärta. Under operationen så brukar man hållas vaken och bara det känns läskigt. Hursomhelst. När jag kom hem så cyklade Ullis och det visste jag innan då jag fått notis på companion och efter duschen så åkte vi och köpte lite mer spackel. Sen kunde jag inte hålla mig utan satte igång och spacklade och Felix och Ullis fixade maten. Tim skulle komma hem rätt sent så han fick värma den sen. Efter spacklandet så var det mat och finalen i Talang. Oerhört hög standard och min egen talang att jag kan balansera en del saker på näsan räcker inte långt! :-D Dock provade jag ett korttrick på Ullis och Felix och de blev lite imponerade. Tills de förstod vad jag gjorde. Så är det ju alltid med trolleri egentligen. Skön och lugn kväll och jag bättrade på spacklingen lite på slutet. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards