Alla inlägg den 21 april 2021

Av Niclas Bernhardsson - 21 april 2021 23:00

Ondag och det var full fart på lektionerna och jag fick nog igång alla och jag kände mig sjukt taggad! Precis innan första lektionen så får jag ett sms som säger att jag inte skall glömma mitt bokade besök nu på måndag och jag förstår ingenting. Sen ser jag att det är hjärtkliniken och jag tycker det låter lite väl tidigt så jag ringer och får prata med en läkare och det är sant. Jisses, det gick undan. Sen avslutande meet med kollegor innan det var dags att fixa lite mat. Sen fixade jag lite mer med renoveringen och sen gick jag och Ullis på en promenad. Jag kommer inte ens ihåg när jag haft så pigga ben och Ullis var hela tiden på mig om att hon tyckte det gick lite snabbt så jag fick sänka då och då. Visserligen kände jag helt klart av backarna lite men ändå. Det gick väldigt bra och vi runt i Vagnhärad och hittade en hel del backar men snittade ändå 9.07/km och avverkade 4,35 km. Det är ju galet för att vara jag och på promenad. 41 meters stigning på det också och höll igen lite. Hmm, det ser bra ut det här! På kvällen, med hjälp av Ullis, så kommer vi på att besöket på måndag endast är själva uppföljningen som eventuellt skulle kunna tas per telefon. Men jag sade att jag gärna kommer på besök. Vi tittade sen på 16 weeks of hell och det är klart jobbigt att se fru Ekwall och inse att hon snart kommer att dö. Det är fruktansvärt jobbigt och man får perspektiv på livet. Sen målar jag på det sista jag spacklat och imorgon blir det målning för hela slanten. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards