Alla inlägg den 11 juni 2021

Av Niclas Bernhardsson - 11 juni 2021 22:15

Fredag morgon och nu var det dags att skicka iväg eleverna på sommarlov. Jag kom iväg i bra tid och förberedde lite i klassrummet med lite sommarhälsningar och försökte piffa med lite små medel. Vi skulle ju heller inte vara så länge i klassrummet utan jag och min mentorskollega hade en liten utflykt till ett berg i åtanke. 

Det blir ganska lagom med tid och jag behövde inte stressa. Dock kom kollegan lite sent så det var bra att jag var i tid. Efter att ha samlats i klassrummet och lyssnat på tal från rektorn så var det då dags att bege sig iväg. Det gick smidigt och ingen snubblade på några rötter och snart var vi uppe på toppen. Vi fikade, tävlade på Kahoot och sedan fick eleverna betygen. 

Väl tillbaka på skolan så blev det lite kaffe med kollegorna och sedan önskade vi varandra trevlig helg för vi skulle ses lite i nästa vecka också. 

När Ullis kom hem så åkte vi in till Nyköping, käkade och kollade på några husvagnar. 


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards