Alla inlägg den 24 juni 2021

Av Niclas Bernhardsson - 24 juni 2021 23:15

Torsdag och Ullis och jag hade en hemlig utflykt på gång. Vi skulle åka och kolla på ett projekt och vad det är kanske ni får veta senare. Det verkar lovande i alla fall. Då det också låg nära Ullis lillesyrra Millan så ringde vi på där men ingen var hemma så det var bara att åka vidare. Sen var det dags att äta och den här gången så skippade vi ChopChop utan åkte istället till Tovastugan och åt vegetariskt och det smakade riktigt gott! 

Sen åkte vi hemåt och gjorde oss iordning för lite löpning men då hade vi slumrat till i soffan och nu var det segt att komma igång. Men vi kom ned till Trosa och där mötte vi upp Legofan och Putte. Den förstnämnde hade vi träffat på under dagen då vi köpte lite jordgubbar och då tipsade vi om kvällens löpning. Den enda som skulle köra hårt idag var Putte så Legofan skulle pacea honom medan Ullis skulle jogga med mig. Så var det då dags och vi började. De två andra drog iväg som spjut och jag och Ullis tog det lite lugnt. Nu var det lite lugnare där framme men de drog hela tiden ifrån och efter någon kilometer så började det krypa i benen på mig. Fasicken också! Det funkar aldrig och snart var det omöjligt att springa och jag fick stanna hela tiden och sen var det stretching som gällde. Emellanåt gick det bra men det slutade alltid med att jag fick gå. Så höll det på och till slut så väntade vi in de andra och satsade hårt på att springa med dem den sista kilometern men då hade jag stretchat ordentligt och det var dessutom flackt vilket möjliggjorde löpning för mig. 

På kvällen, efter duschen, så spelade vi kort med Timjan. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards