Alla inlägg den 9 juli 2021

Av Niclas Bernhardsson - 9 juli 2021 23:00

 Fredag och jag skulle kanske lagt lite mer tid på Enklaresport men det kom lite annat emellan. Jag kollade runt lite på priser på en mover. Det är en slags maskin som gör att man enkelt kan parkera husvagnen. En bekant sade att han betalat rätt lite för en sådan men sådana priser hittade inte jag. Jag tyckte att backspärren slog i lite för lätt men det verkar vara klart billigare att få ordning på den än att köpa en mover. Jag passar på att fixa en punktering på Tanjas cykel då hon skall köra ett lopp imorgon. 

Sen säger Tim att de släppt Playstation 5 igen och undrar om vi kan ta en sväng till Västerås eller senare Eskilstuna och absolut. Så snart har han bokat och efter ett tag så bestämde sig Ullis för att också hänga på. Man kunde ju kolla in på Caravanhallen. Sagt och gjort. 

Vi kommer fram till Media Markt och det gick rätt smidigt och sen hade Tim sin konsoll. Jag kollade några teve-apparater och efter lite mat på ChopChop var vi på husvagnsföretaget och vad stort det var! Vi letade efter en matta men de som fanns var inga som tilltalade oss men vilka vagnar det fanns. Ullis blev sugen på ett med köket fram och den har jag också sett. Mycket smart och snyggt. Just den modellan hade dock ingen dubbelsäng. 

Sen åkte vi hemåt och väl hemma så kikade jag lite på hur stabiliseringsdraget fungerar men jag hade lagt läsglasögonen i Monikas bil så det var jäkligt jobbigt att läsa. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards