Alla inlägg den 23 juli 2021

Av Niclas Bernhardsson - 23 juli 2021 23:00

Fredag morgon och idag skulle vi nog bege oss hemåt. Tanken fanns dock alltid på att vi kanske skulle hitta något smultronställe. Gårdagen var ljuvlig och det var en härlig kväll med god mat och en härlig solnedgång vid vattnet. Jag lyckades även få alla rätt på Primetime så Ullis finmiddag kommer allt närmare! :-) 

Men nu var det alltså fredag och vi började med en morgonpromenad och den blev runt två kilometer och sen lite frukost på det. Snart var det hög tid att checka ut och en bil hade ställt sig lite dåligt så jag fick trixa lite så bilarna bakom kunde åka förbi. 
Snart var vi iväg och nu satte vi direkt fart ut på E4:an och det blev lite småstopp i både Värnamo och sen Gränna. Härlig utsikt och det var många som ville ta kort.

Sen raka vägen hem och borta bra men hemma bäst-känslan kom över en. :-)

Jag älskar ju campinglivet men vi köpte nog för dåliga kuddar och nästa gång tar vi nog de vi har hemma.

Sen är det ju ruggigt kul att så många har skänkt pengar till min insamling! :-0 Jag fyller ju 50 år i år och jag önskar mig inga presenter utan man får istället skänka pengar i mitt namn till Hjärt-Lungfonden och jag är överväldigad över starten! :-)


   

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards