Alla inlägg den 29 augusti 2021

Av Niclas Bernhardsson - 29 augusti 2021 23:00

En månad kvar tills du fyller, sade Ullis. Och det har hon ju rätt i. Tiden går fort och nu är det verkligen nära och 50 är väl något extra, eller vad tycker ni? Själv så vet jag inte riktigt. Tiden är bara som den är. Relativt sett så går ju tiden olika fort beroende på vad man gör och hur intensivt. Och även olika fort på olika platser men det är ju så liten skillnad så det är försumbart. Ingenting kan dock ändra på det faktum att det snart är dags men fokus ligger nu endast på att få ordning på kroppen. Aldrig har det varit viktigare och igår kände jag att det liksom kröp i hela kroppen. Jag behöver träna och det nu. Vi bestämde oss för att Ullis skulle peppa mig ikväll men först skulle hon själv springa och efter frukosten gjorde hon sig iordning. Hon sprang mot Trosa och jag passade på att jobba lite. 

När jag kom till Trosa så joggade hon lite på stället och jag var visst lite sen. Golvet, som vi tittat på, hade visst ökat i pris och jag såg att tjockleken var tveksam också. Det fick vi titta på senare. Vi tackade för oss och åkte hem. 

Ullis fixade en god lunch och sen gjort Tim middagen. Det var riktigt gott. På kvällen så var det dags för min träning och Ullis peppade men när jag skulle igång så märkte jag att iPaden var helt urladdad och konstigt vore det väl annars. Jag slängde på den och sen gick jag upp och tittade på Bajen ett tag. När jag kom ned så stod den fortfarande på en procent men jag chansade och det blev Tick-Tock-banan, den jag brukar ta och jag reserverar mig lite för stavningen på den. Det började rätt lugnt men sedan blev det högre och högre fart. Det slutade med att jag snittade runt 32 km/h och det var lite gele i benen på slutet. Skönt att få röra på sig. 

Ullis och jag avslutade med en film och den var superseg i början men den tog sig. Den heter Easy A och handlar om hur rykten kan ta fart och sprida sig. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards