Alla inlägg den 30 augusti 2021

Av Niclas Bernhardsson - 30 augusti 2021 23:00

Måndag morgon och jag var tidigt på jobbet då jag var lite osäker på vad som skulle hända i veckan. Det var många schemabrytande aktiviteter och jag ville vara säker på att jag inte gjorde något fel. Det stressade mig lite och jag försökte planera in allting. Så mycket var det dock inte men eftersom jag har mina VES så påverkar det mig extra mycket. 

Hursomhelst så var det roligt på idrotten och man fick prova på friidrottsgrenar och det tar emot en del men jag börjar få stryk av eleverna. Det borde förstås vara så, då man blir äldre, men det har gått lite för fort. Det är dessutom både i fart och styrka. Så nu har jag gett mig den då att försöka ändra på det igen, jag älskar ju att tävla och i princip i allt. Sen är det ju bra om man själv kan visa hur man skall göra och dessutom väldigt bra. Det suger dock att man börjar bli slagen... Ha ha!

Efter jobbet åkte vi ned till Trosa järnaffär och kollade in koll och tyvärr verkade extrapriset, på ett golv vi kollat på, vara borta. Det stod dock att det fortfarande var superpris men tio kronor billigare per kvadratmeter tycker inte jag är super. Det visade sig dock att det nog är för tjockt så vi kan inte lägga golvet i alla fall...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards