Alla inlägg den 4 september 2021

Av Niclas Bernhardsson - 4 september 2021 23:00

Ja, den rubriken har jag haft förr men det var så skönt att vara igång. Jag har längtat efter kraft att få hålla på i hemmet. Nu kom den! Jag drog ned till Woodys men fick sitta där i tio minuter för de hade inte öppnat. Sen köpte jag lite saker och drog hem och började att jobba. Nu fixade jag ett ventilationsutrymme för nya kylskåpet och det gick oerhört bra. Riktigt bra tempo och Ullis blev överraskad att det gick så fort och blev så bra - kul! Jag hann slipa en gång, efter spacklingen och sen klippte jag upp spackeltuben och körde en gång till. Så imorgon blir sista slipningen och sedan väntar målning. 

Men gräset fick sig en duvning också men när det var klippt så började kraften att sina och jag fick vila ett tag. Det var som natt och dag. Lite lustigt. 

En fika med vännerna T och R hann vi med också och det blev lite skratt och uppsluppen stämning. 

Sedan avslutade vi kvällen med att titta på Finnkampen och jag snabbspolade lite då vi såg det i efterhand. Bra dag för Sverige men lite stolpe ut ibland, då det var riktigt tight. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards