Alla inlägg den 5 september 2021

Av Niclas Bernhardsson - 5 september 2021 23:00

Söndag och jag vaknade av att det var så ljust. Det kändes som om jag sovit länge men så länge var det nog inte. Jag går upp och fixar lite kaffe. Jag får en notis om att det är en Ironman igång och slår på live-teven och det är i Schweiz och Daniela Ryf kör visst. Hon är ju egentligen för bra för det loppet men hon ville visst köra det bara för att det var på hemmaplan. Återigen var det två platser till Kona och Ryf har säkerligen redan paxat en plats. 

När Tim kommer upp så fixar vi lite med Enklaresport och jag har börjat att dra ned på sortimentet för nu hinner vi inte riktigt med och jag fick ursäkta mig till en kund som inte fått svar på några dagar. Jag har i alla fall bestämt mig för att så småningom lägga ned själva försäljningen och så kanske jag har lite service kvar, det återstår att se. Var sak har sin tid. Det har varit lärorik och kul men även mycket jobb. 

Sen hinner jag fixa lite med kommande skolvecka och sen kommer jag på att Finnkampen är i full gång så jag hade verkligen fullt upp. Grymt av Moa Hjelmer och hon sätter personligt rekord på 200 meter, helt sjukt! 

På kvällen så började jag och Ullis att titta på Bron men ingen var supertaggad och vi beslutade oss för att stänga av. Det var många säsonger också så kanske skönt att inte börja kolla på den också. Imorgon kommer ju Hjersson igen också. 

Just ja! Jag fixade en hel del hemma också. Det blev spackling, slipning och målning till nya kylskåpet. 

När Ullis kom hem så åkte vi ned med släpet till hennes jobb och snart var tid, kraft och ork slut för att träna. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards