Alla inlägg den 10 september 2021

Av Niclas Bernhardsson - 10 september 2021 23:00

Fredag och Felix behövde V90:n och jag tänkte att jag kunde ta cykeln. Men jag vaknar och det känns fortfarande väldigt ont i benet. Jag gick ju och lade mig och hade fortfarande efterdyningar av min onda kropp. Så när jag vaknade så vaknade jag och var öm i typ hela kroppen. Och speciellt höger knä, vid menisken. Som jag kan känna efter en Ironman. Hursomhelst så kändes det "bara" som om det var min dåliga kropp som ställde till det och jag behövde en cykeltur. Jag går till OKQ8 och pumpar i lite luft i framgaffeln. Det går fort och jag inser att det är gott om tid och jag cyklar hem och tar lite frukost, det behöver jag idag. 

Sen trampar jag till skolan och fredagar brukar alltid vara riktigt skön och så även idag. Härliga elever och jag får till och med en chokladbit av en elev. Snacka om att smöra! :-) Men jag log och åt upp den tillsammans med en laktostablett. Sen cyklar jag hemåt och väl hemma så berättar jag för Ullis att kylskåpet kommit och vi bestämmer oss för att åka in och hämta det. Så fort till OK och hyra ett släp och sen vidare mot Nyköping. Där har även Ullis bestämt träff med sin syrra Louise och Ullis får lite tröjor som hon köpt. 

Upp med kylskåpet och sen en snabbis förbi Chopchop, det är alltid gott men jag kanske skulle skippat godispåsen innan för jag blir proppmätt. Jag som hatar att lämna mat men nu blir det nog allt några riskorn kvar... 

Väl hemma så blir det lite mys framför teven och kylskåpet får stå över natten innan vi sätter på det. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards