Direktlänk till inlägg 24 november 2021

Fortsatt hängigt

Av Niclas Bernhardsson - 24 november 2021 23:00

Fortsatt lite rosslig i halsen och jag vet ju att hjärtmedicinen gör att kroppen blir allmänt påverkad och cirkulationen blir lite sämre men det tar ändå emot att gå iväg då man lite lätt förkyld. Efter att ha börjat med hjärtmedicinen så har jag varit mer sjuk än frisk men det är som om hela systemet är trögare. Trots det så har jag känt mig klart bättre eller rättare sagt inte haft några rejäla dippar. Covidtest finns hemma men jag har ju hela tiden glömt att göra det. 

Igår ringde förresten läkaren upp och jag fick ursäkta mig under ett jobbmöte. Vi kom överens om att jag skulle operera axeln men han ville att jag skulle prata med narkosläkaren också så jag fick först fylla i ett formulär. Idag så ringde narkosläkaren upp och han såg inga problem med operationen. Det hann typ inte ens gå en minut så ringer expeditionen och vi bestämmer tid för operationen. Jag väljer att skjuta lite på den så att inte skolan drabbas. Det blir den 22:a december och det blir både läskigt och spännande. 

På kvällen så blev det mycket serier med Ullis och Felix och halv nio så ringer det på dörren och vi hoppar upp. Det verkar som det går någon på gruset och det är jätteskumt. Utanför står någon i en jättestor vit vinterjacka och det ser ut som en NASA-dräkt. Jag ser att det står Telia och han får fram något om fiber och han vill komma in då han fryser. Nädu, här kommer du inte in, sade jag. -Klockan är ju halv nio, fortsätter Ullis. 

Han lommar iväg och vi vet inte vad vi skall tro. Det verkade ju superskumt att komma så sent och var det verkligen från Telia så kanske jag funderar på att byta leverantör för vi har ju redan avtal med dem. 

Sängdags och givetvis glömmer jag testet idag också... Men imorgon bitti!

 
 
Telia Kunservice

Telia Kunservice

26 november 2021 14:04

Hej Niclas!

Jag är ledsen att läsa att kroppen bråkar med dig, jag håller tummarna för att du kryar på dig, och jag skickar iväg lite extra energi till dig!

Vi har verkligen dörrknackande försäljare. Dessa har vanligtvis Telia-märkta kläder och kan, utan problem, visa upp giltigt legitimation som visar att de kommer från oss.

Jag är ledsen om den frusna människan skapade frågetecken och oro (för bedragare) hos er!

Krya, krya!

Med vänlig hälsning
Sara, Telia Kundservice

http://telia.se/kontakt

 
Ingen bild

Niclas B

28 november 2021 13:44

Tack för både krya på och informationen.
Klockan 21.30 kommer han dock fortfarande, och framöver, få stå utanför och frysa. Speciellt i dessa tider. :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niclas Bernhardsson - Tisdag 23 april 23:00

Tisdag och det började som en vanlig dag men rätt snart får jag ett sms som ger mig lite kalla kårar. Det stod att hen skulle höra av sig på kvällen och det utan att vi kommunicerat så mycket sista veckorna. Usch! tänkte jag. Jag berättade förstås fö...

Av Niclas Bernhardsson - Måndag 22 april 23:00

Måndag och det var nog som en vanlig dag förutom att jag började ta tag i alla viktiga delar inför loppet. Det var mailande och förstås lite reklam inför loppet. Ringde Björn som försökte få tag på några avspärrningar som vi kan använda för att göra ...

Av Niclas Bernhardsson - Söndag 21 april 23:00

Söndag morgon och jag hade sovit riktigt dåligt. Vet inte om jag tog för mycket kaffe igår kväll men jag låt och tänkte för mycket på hur bra koll jag hade på loppet och allt det runtomkring. Så var det möte idag men det är ju nästan två veckor kvar ...

Av Niclas Bernhardsson - Lördag 20 april 23:00

Lördag och Ullis var upptagen med annat och jag kämpade på med mina examinationer. På något tråkigt sätt så hade jag tre av fem examinationer, i nuvarande kurs, som jag blivit underkänd på. På en av kurserna råkade jag ut för ett rejält slarvfel som ...

Av Niclas Bernhardsson - Fredag 19 april 23:00

Fredag och det är mycket att hålla koll på nu då loppet närmar sig och i helgen behövde jag väl få in en drös omexaminationer. Det kanske var förlängd inlämning men jag behövde ändå bli av med det. Hursomhelst så var det som vanligt på jobbet och d...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards