Alla inlägg den 2 januari 2022

Av Niclas Bernhardsson - 2 januari 2022 23:00

Söndag och Ullis och jag startade med lite egen lymfmassage och när jag direkt efter gjorde min rehab så blev vi båda chockade. På första repetitionen så kommer jag ned i backen med armarna då jag låg på rygg och skulle föra en stång bakåt och det var häpnadsväckande. Sjukt kul och det sporrade. 

Sen var det ganska mycket släktforskning då Tim fick ett DNA-test i julklapp och eftersom min kusin gjort ett monsterarbete så var ena sidan väldigt enkel. Jag passade på att ringa min ena faster och vi pratade en stund. Hon lovade att kolla lite i sina gömmor och återkomma. 

Efter det så behövde vi träna och det blev en bana som inte Ullis kört förut. Den kändes lite tung men jag kunde ju försöka. Det blev återigen konstigt med mitt motstånd och jag behövde typ inte växla. Troligtvis så hade klockan gått och in och talat om vilket motstånd jag skulle ha och det såg jag inte. Nu blev det typ som att jag och Ullis höll ihop bra ändå men efter någon timme började jag bli riktigt trött. Motståndet ändrades också och nu behövde jag växla själv. 

Det blev till slut nästan en och en halv timme och det var superskönt. 

Rätt som det var så kommer ena sonen och säger att han känner lite i halsen jäklars! Det visade positivt och han isolerades snabbt i sitt rum och vi andra testade oss direkt. Ingen blev positiv och det var ju... positivt. Men nu blir det karantän och vi bokade in covidtester på oss alla vid vårdcentralen. Nu är det bara att hålla tummarna men chansen finns. 

Sen blev det tv för hela slanten och vi såg tre avsnitt av den tunna blå linjen och nu har vi sett slut på den. Den var riktigt bra och man blev engagerad så helt klart så är både manus och skådespelare bra. Jag vet dock inte om den lockar folk till att bli poliser. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards