Alla inlägg den 9 januari 2022

Av Niclas Bernhardsson - 9 januari 2022 22:00

Söndag och jag hatar slutet på lite längre lov då jag alltid får lite ångest. Det är nog för att jag faktiskt lyckats slappna av och inte tänka på jobbet så mycket. När det börjar närma sig jobbdax så börjar funderingar komma på vad jag skall göra och om jag är bra nog. Skumma tankar men det är visst fler som tänker så. Hursomhelst så hade vi jobbat hårt hemma och dessutom i karantän på slutet. Idag så kunde vi dock släppa på karantänen för Felix började må bra och vi andra klarade oss och testades extra både i fredags och vi tänkte kolla oss lite senare idag också. Så vi höll oss lite för oss själva även idag. 

Jag slipade alla sidor och hörn med en s.k Mouse, det är en slip som är perfekt för hörnen men den kom tyvärr inte åt under alla socklar då den var lite för hög. Attans! Vi provade att handslipa lite men det gick snart bort. 

Timmarna gick och snart kunde jag inte göra mer. Sen fick jag göra rent den stora maskinen så gott jag kunde men när Tim och jag lyfte ut den i bilen så fastnade jackan i något vasst och rätt som det var så var den relativt nya jackan förstörd... Såååå irriterande. Tim tyckte dock inte det var så konstigt och tittade på sin jacka som väger typ fyra gånger så mycket och det är sant. Det är inte riktigt samma kvalitet. 

Ullis var helt inställd på att åka och kallbada men timmarna gick och bägge var lite trötta. Tim hade dessutom köpt två semlor som vi ätit upp och man kände att man behövde röra på sig men samtidigt behövde man komma i säng för att inte vara ett vrak imorgon. 

Det slutade med att vi körde en sväng på cyklarna och Ullis undrade vad som hände med mig då jag drog iväg som ett skott. Det kändes riktigt bra och det blev en ny bana och jag körde lite till så jag fick drygt 30 minuter och 16 kilometer, det fick duga och jag snittade 158 watt men det blev helt klart några ryggar som jag drog nytta av. 

Sen somnade man gott!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards