Alla inlägg den 10 januari 2022

Av Niclas Bernhardsson - 10 januari 2022 23:00

Måndag och nu var det dags att åka till jobbet. Rejält trött och jag fick vända flera gånger då jag inte hittade allt men snart var jag iväg och jag hade faktiskt inte full koll på när vi började. Jag hoppades att det var halv nio men när jag kommer fram så ser jag inga och förstår att vi började åtta. Jag springer bort till aulan och är väl en kvart sen men pga teknikstrul så har jag inte missat någonting och snart är vi igång. 

Det är som alltid tufft att själv sitta vid skolbänken och det är bara att kämpa på. Vid lunchen så ringer jag till Ullis och hon är på La Piazza och jag åker dit och gör henne sällskap. 

Tillbaka och försöka komma ikapp med det jag missat samtidigt som det är en massa annat som också måste göras. 

Jag är kvar när Ullis slutar och skickar att jag hämtar upp henne. 

Vi passar på att kolla på järnaffären i Trosa om de har någon låg slip då vi inte kommer ut under socklarna. 

Tyvärr hittar vi inget och åker in på Woodys, i Vagnhärad. Där hittar vi en multimaskin som borde fungera och vi satsade på den. 

Väl hemma så fastnar vi i soffan, efter lite mat, och givetvis så somnar man. Jag är skittrött, rent ut sagt. 

Sen blir det lite provslipning och vi skippar helt enkelt träningen då vi helt enkelt inte orkade. Det blev en sådan dag. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards