Alla inlägg den 12 januari 2022

Av Niclas Bernhardsson - 12 januari 2022 23:00

Onsdag morgon och mitt konstiga halsont kom igen och det är liksom bara från en viss liten punkt och det är klart irriterande och återkommande. Men givetvis tog jag ett snabbtest och det var grönt förstås. Dock gjorde det klart ont men i övrigt kände jag ingenting men jag måste ta tag i det och kolla upp vad det är. 

Till jobbet och jag fick hoppa in i svenskan men instruktionerna kom efter passet. Dock handlade det om sagor och det både älskar jag och har en hel del poäng i. Så rätt som det var så var lektionen slut och jag hade inga problem med att fylla tiden. 

På idrottslektionerna var det lite uppstartsvecka och det fanns en hel del att välja mellan och det var både kul men lite stressigt att vara på sju ställen samtidigt. 

Väl hemma så tog jag det lite lugnt och började kolla lite på släktforskning. Det är kul men lite irriterande när de ringer upp för att få en att välja betalvarianten på släktforskning. Jag får väl hitta ett gratisprogram för det drar nog iväg om man ständigt skall betala för allting. Nåja. 

Sen började Tim och jag att montera upp teven och ljudanläggningen och det var kul och vilken jäkla teve. Den var trådsmal och klart läskigt att lyfta den. 

Efter mycket om och men fick vi igång ljudet också och det låter lovande. Jag gissar att många filmer får en helt annan dimension nu. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards