Alla inlägg den 13 januari 2022

Av Niclas Bernhardsson - 13 januari 2022 23:00

Torsdag och snart var det dags att börja fixa med golvet men vilken behandling skulle man välja? Jag hade läst och läst och till slut snurrade det i huvudet. Av någon anledning så började jag att bli intresserad av att luta golvet, då det kunde göra att golvet inte gulnade med tiden. Men det verkade svårt och det blev ett till stressmoment. Jag som inte tål så mycket stress nuförtiden började känna att det blev för mycket. 

På skolan så var det också lite stressigt och jag fick konstiga blickar när jag sade något om att "det är det här man lever för!" Det lät förstås lite konstigt men faktum är att jag älskar mitt jobb och den här kontakten man får med ungdomar. Men familjen kommer alltid först, konstigt vore det annars.

Jag möter upp Ullis och vi passade på att äta på La Piazza och himlen lös upp och var rätt häftig!

Sen hem och jag passade på att slipa klart kanterna och var allting verkligen okej för att börja behandlingen av golvet? 

Det snurrade fortfarande i huvudet och jag kände mig inte helt stabil. Det är ju viktigt att vara säker men det såg ut som värsta rövarkulan hemma och det är ju inte så roligt. 

Kvällen avslutades med att se på en massa filmer och läsa på. Det enklaste verkade vara att bara slipa och lacka men vi ville ju egentligen få fram ett vitlaserat golv. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards