Alla inlägg den 14 januari 2022

Av Niclas Bernhardsson - 14 januari 2022 23:00

Fredag och det var roliga lektioner och jag passade på att vara med lite själv. Det är utmärkt så här i uppstartsveckan. 

Men vad har hänt med mig? Typ inga byxor passade länge och jag ser jättesvullen ut. Jag vet ju att jag har sämre förutsättningar nu då jag har hjärtproblem men nu är det verkligen ATL, dvs. all time low. Äter jag det minsta socker och inte tränar så säger det bara pang. Nu är det totalförbud mot socker såvida jag inte tränar i samband med det, det måste bara bankas in. 

Jag går hem och får dessutom höra att jag gått upp i vikt och det är förstås tufft att höra men faktiskt välkommet. Jag kände att jag behövde en smäll på käften. Hen menade jag fortfarande såg fit ut men att jag var superfit då jag började. Det var väl en sanning med modifikation men det är klart att man inte tappar allt direkt men det har gått fort på slutet. 

Väl hemma så blir det lite cykling och jag är lite lätt bedrövad och jag kommer inte så långt förrän jag känner att det drar i rumpmusklerna och snart får jag ge upp. Riktigt surt då jag kände att jag behövde den här träningen. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards