Alla inlägg den 15 januari 2022

Av Niclas Bernhardsson - 15 januari 2022 23:00

Lördag och nu var det dags att börja med golvet men jag var absolut inte säker och på en affär i Trosa så kände jag att killen inte hade koll och blev lite orolig. Jag ringer då kompisen Lasse, som jag vet har koll, och han konfirmerade att man absolut inte fick lacka efter att man lutat utan då kan man istället köra hårdvaxolja och det var ju en jäkla tur att jag inte körde på det första rådet. 

Till slut så kör jag då igång och det gick rätt bra att pensla på men själva penseln tog lite mer än rollern så det var svårt i kanterna. Men men... Det blev helt okej men man borde nog ha tränat på ngt ställe först. 

Sen var det bara att vänta och och på kvällen så ville Ullis ut och försöka se på norrskenet för det hade visst visat sig igår. 

Vi tog en tur med bilen och vi lyckades väl inte riktigt se något riktigt norrsken men det var trevligt att ta en tur. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards